Logo Brandspace
  • Brandspace
  • Logotyp
Zkopírovat odkaz pro sdílení Zkopírováno

Logotyp

Logotypy ke stažení Ikony ke stažení Ochranné zóny Minimální velikost Zakázané varianty Co-branding
Název a ikona musí být v rámci logotypu Brandspace vždy viditelné Logotyp Brandspace je tvořen ikonou “b” (která představuje symbol složky) a název Brandspace. Ikona a název musí být vždy vidět. Logotyp funguje v pouze v černé a bílé variantě. Pokud není možné (zejména kvůli velikosti) použít celý logotyp, je povoleno využít pouze ikonu. Logotyp Brandspace je tvořen ikonou “b” (která představuje symbol složky) a název Brandspace. Ikona a název musí být vždy vidět. Logotyp funguje v pouze v černé a bílé variantě. Pokud není možné (zejména kvůli velikosti) použít celý logotyp, je povoleno využít pouze ikonu.

Logotypy ke stažení

Brandspace Black

Brandspace Black

Brandspace Black
png svg
Brandspace White

Brandspace White

Brandspace White
png svg

Ikony ke stažení

Ikona Brandspace Black

Ikona Brandspace Black

Ikona Brandspace Black
png svg
Ikona Brandspace White

Ikona Brandspace White

Ikona Brandspace White
png svg

Ochranné zóny

Ochranná zóna určuje hranici, kam by neměl zasahovat žádný jiný grafický prvek, text nebo obrazový motiv.  Zároveň definuje minimální vzdálenost od okraje formátu, na kterém je logo umístěné. Logu i symbolu sluší dostatečný velký prostor kolem. Ochranná zóna je definovaná pomocí čtverce x, jehož velikost je odvozená od výšky ikony logotypu. Ochranná zóna určuje hranici, kam by neměl zasahovat žádný jiný grafický prvek, text nebo obrazový motiv. Zároveň definuje minimální vzdálenost od okraje formátu, na kterém je logo umístěné. Logu i symbolu sluší dostatečný velký prostor kolem. Ochranná zóna je definovaná pomocí čtverce x, jehož velikost je odvozená od výšky ikony logotypu.

Minimální velikost

Minimální velikost loga určuje nejmenší možnou velikost, ve které lze logo použít, aniž by došlo ke ztrátě čitelnosti a rozpoznatelnosti. Je zásadní pro zajištění správné viditelnosti loga ve všech formátech – zejména v tisku nebo na digitálních zařízeních s malým rozlišením. Minimální velikost je logotypu je 20 mm (55 px v online výstupech) a 5 mm (10 px v online výstupech) Minimální velikost loga určuje nejmenší možnou velikost, ve které lze logo použít, aniž by došlo ke ztrátě čitelnosti a rozpoznatelnosti. Je zásadní pro zajištění správné viditelnosti loga ve všech formátech – zejména v tisku nebo na digitálních zařízeních s malým rozlišením. Minimální velikost je logotypu je 20 mm (55 px v online výstupech) a 5 mm (10 px v online výstupech)

Zakázané varianty

Měnit barevnost logotypu případně změna průhlednosti logotypu. Měnit barevnost logotypu případně změna průhlednosti logotypu.
Měnit kompozici logotypy, tvořit vlastní horizontalní nebo vertikální varianty Měnit kompozici logotypy, tvořit vlastní horizontalní nebo vertikální varianty
Aplikovaní efektů jako stíny, rozmázání nebo texturování. Aplikovaní efektů jako stíny, rozmázání nebo texturování.
Jakkoliv transformovat logotyp ve smyslu natáčení nebo zrcadlení logotypu Jakkoliv transformovat logotyp ve smyslu natáčení nebo zrcadlení logotypu

Co-branding

V rámci Co-brandingu umisťujeme loga vedle logotypu Brandspace a oddělujeme je vertikální linkou, která má výšku jako nejvyšší element v rámci Co-brandu. Mezera mezi linkou a logotypy je pak definována jako čtverec jeho velikost je odvozena od výšky písmene B v logotypu Brandspace. Konkrétní podoba lockupu závisí na tvaru partnerského loga a jeho brandových pravidlech. U log s jinými grafickými prvky se snažte docílit vizuálně vyváženého dojmu, aby obě loga působila stejně „silně“. V rámci Co-brandingu umisťujeme loga vedle logotypu Brandspace a oddělujeme je vertikální linkou, která má výšku jako nejvyšší element v rámci Co-brandu. Mezera mezi linkou a logotypy je pak definována jako čtverec jeho velikost je odvozena od výšky písmene B v logotypu Brandspace. Konkrétní podoba lockupu závisí na tvaru partnerského loga a jeho brandových pravidlech. U log s jinými grafickými prvky se snažte docílit vizuálně vyváženého dojmu, aby obě loga působila stejně „silně“.

Brandspace © 2025

Vytvořeno na platformě

Vyhledávání